Beoordelingen van FEBO Haarlem

Recente recensies

4.0
brinkman
5 februari 2023

de grilburger was vanuit de muur en koud..zat in een zakje ipv doosje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen
4 februari 2023

Snel bezorgd en altijd lekker warm

Edwin
2 februari 2023

Binnen 20 minuten bezorgd. Ga zo door..

Cor Van Leeuwen
26 januari 2023
Sanne
24 januari 2023

Bestelling kwam een heel stuk sneller dan verwacht (30 minuten), op zich positief alleen hadden we nu net de kinderen nog niet op bed haha. De patat was helaas wel erg slap.

Dw
20 januari 2023
Cor Van Leeuwen
18 januari 2023
Kim
16 januari 2023

Tja, jullie zijn natuurlijk gewoon top! Maar als ik 1 dingetje mag melden. De bozorgtijd stond in 2 mails op 18:55u wat prima was, maar het kwam drie kwartier eerder…… toen moesten we ineens even het hele gezin bij elkaar krijgen. Maar ja…. We konden iig zeggen dat jullie ruim op tijd waren de service erg snel was en het eten wederom heerlijk was! Dus zie dit zeker niet als negatief!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen
15 januari 2023
Gonny Reijnders
13 januari 2023
Meta
10 januari 2023

Vriendelijk snel en altijd goed!

Koen
10 januari 2023

Supervers bereid en ontzettend snel bezorgd!!

Cor Van Leeuwen
5 januari 2023
WJ
1 januari 2022

Betrof mijn eerste keer dat ik bij en via Febo online een bestelling plaatste. Is me prima bevallen en de eerste keer zal niet de laatste zijn. Wijze van inpakken en snelheid van levering waren ronduit dik voldoende.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Jansen
1 januari 2022

Bestelling en smaak geheel boven verwachting.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olaf
30 december 2022
Wijen
25 december 2022
Pascale
23 december 2022

Heerlijke warme frietjes en kip. Altijd top bezorging. .

Cor Van Leeuwen
19 december 2022
Meta
18 december 2022

Snel en altijd vers, warm en zeer goed! Erg aardig personeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Venloo
5 december 2022

Erg slecht. Zelf bij 2 de levering waren de frites niet goed warm. Kipkrokantje ook zeer slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John Bakker
4 december 2022

Verkeerde bestelling gehad denk ivm de drukte heb niet gebeld omdat we er achter kwamen toen we de patat al op hadden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huub Velting
4 december 2022

Berehap besteld zonder pindasaus en wat zit erop pindasaus bah

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy van Biezen
3 december 2022

Zo jammer dat we 't niet vaker kunnen doen. Beetje te weinig geld, de laatste tijd...

Cor b
28 november 2022
Sebo jan Woldringh
23 november 2022
Karin
14 november 2022

Prima gegeten - keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
11 november 2022
Alex
6 november 2022
HG
5 november 2022
Koen in 't Hout
31 oktober 2022

Altijd super snel bezorgd en lekker warm!!

Fabian
26 oktober 2022
Velting
20 oktober 2022

Ga lekker zo door

hilda
14 oktober 2022

de kipnuggets waren taai,anders dan normaal

Zoon
9 oktober 2022

Snelle bezorging. … Erg veel patat…volgende keer maar een nog kleinere portie bestellen

Boudewijn
9 oktober 2022

Geen klachten, gewoon alles keurig in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
1 oktober 2022

Geen

Boudewijn
30 september 2022

Frikadellen speciaal besteld, waren opgerold in het zakje. Kleverige boel om op te peuzelen maar wel lekker. Misschien een aandacht puntje bij het bezorgen.

Fabian
19 september 2022

Heel fijn dat ik opgebeld werd dat het eerder kon komen. Jammer alleen dat ik een patat zonder zout bestel voor een klein kind en dat ik alsnog met zout krijg. De aangevinkte mosterd zakjes zaten er niet bij. Verder was alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
17 september 2022
Lindelauf
16 september 2022

Kregen mail dat bestelling pas na 1 uur?? Zou komen. Even opgebeld dat dit wel erg lang was. Met 20 min was het er!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Dex
13 september 2022

Zoveelste keer dat ik hier bestel, top service en lekker eten! Aanrader!

Robert Aafjes
11 september 2022

Gehakt bal erg klein voor die prijs en smaak erg flauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin Ottevanger
2 september 2022

Complimenten, ik werd gebeld dat de bamischijven op waren en wat ik daarvoor in de plaats zou willen. Goeie service...top eten....

Nariman
30 augustus 2022

Bestelling op tijd, nette bezorger en ruime hoeveelheid saus bijgeleverd op verzoek

Edward
12 augustus 2022

Prima!

Martin
9 augustus 2022

Iets te weing patat, maar op zich de rest helemaal top...👍🏻👍🏻

Cohen
2 augustus 2022
hilda
29 juli 2022
Edward
27 juli 2022

Alles prima altijd bij hun, misschien broodje van grillburger beetje toasten, was slap!

Nicole ter Riet
26 juli 2022

IK HEB BETAALD EN NIETS ONTVANGEN!!!!!

Pascale van Maris
25 juli 2022

Eigenlijk geen sterren omdat de bestelling nooit is aangekomen. Ik had dus eerst de recensies moeten lezen. Betaling wel gereserveerd. Maar nooit aangekomen. FEBO Nederland doe hier iets aan!

Carl
25 juli 2022

24 juli bestelling gedaan na 2 uur nog niets bezorgd, telefonisch onbereikbaar, normaal kan je de bestelling volgen nu niet. Eindresultaat geen bezorging ontvangen maar wel betaald. Slecht, slecht en nog eens slecht en nu vragen om een beoordeling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
24 juli 2022

Na 2 uur wachten en diverse telefonisch contact proberen te zoeken zijn we er heen gelopen en tot ons schrik gesloten wegens omstandigheden. Hoe dan wel kunnen bestellen en betalen maar geen eten?? Dus wat denk je zelf over de beoordeling. Zorg dan dat mensen niet online eten kunnen bestellen. Dus donderdag gaan we maar langst om het geld terug te halen #kansloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tommy Westerkamp
23 juli 2022

Gewoon niet onze bestelling ontvangen!! Meerdere malen Geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Wel gewoon betaald.

Mar
23 juli 2022

Ik heb verdomme mijn bestelling niet ontvangen, jullie zijn telefonisch niet bereikbaar en ik wil mijn geld terug!!!! Slecht slecht slecht!!!!

Joh
23 juli 2022

Wel betaling gedaan Niets ontvangen Ik vind heel slecht! Niemand via telefoonnummer te bereiken ( stuk of 8 keer gebeld) Winkel dicht / was gesloten Klopt niet op factuur waar het vandaan komt / slechte zaak vind ik dat! Erg boos over Ik wil me geld terug! Febo graag contact met mij op nemen !!

D
18 juli 2022
Willy van Biezen
12 juli 2022
brinkman
4 juli 2022

het eten was lauw,slap en niet zoals ik gewend ben

Mieke doornbos
2 juli 2022

Prima in orde

Willy van Biezen
11 juni 2022
R.Aafjes
2 juni 2022

De friet was erg klein van formaat en dus de preis erg duur

Karin
29 mei 2022
Bos
24 mei 2022

Om 18:00 uur eten besteld, om 19:00 uur werd de helft geleverd, er miste een milkshake. De bezorger liep al weg en riep dat hij terug kwam met de rest. Om 8 uur nog steeds niks. Na 7 keer bellen nam de FEBO op en vertelde dat de bezorger onderweg was. Om 9 uur nog eens gebeld. Toen werd mij weer verteld dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk werd om 21:15 de rest van mijn bestelling geleverd door een bezorger met een grote mond. Er werd mij geen compensatie geboden. Toen ik daar naar vroeg kon ik een gratis ijsje krijgen. Belachelijk. Nooit meer!! Slappe patat door het vervoer en een verschrikkelijke service.

Hans
6 mei 2022
Wouter
5 mei 2022

Prima gegeten

Velting
1 mei 2022

Ga zo door uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
11 april 2022

Prima kip. Op tijd en correcte levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy van Biezen
31 maart 2022

't Was weer hélemaal top. Superlekker. Bedankt! Groeten van Willy en Benjamin.

Willy van Biezen
24 maart 2022

Ja, 't was helemaal top de extra bescherming voor onze 3 kroketten; hoewel één kroket ondanks dat een 'deukje' had opgelopen..... Desalnietemin toch 'n goed idee om maar altijd zo'n doosje om deze kwetsbare spullen heen te doen. Alles was weer super lekker en heerlijk warm. Fijn gegeten! Dánk jullie wel en tót de volgende keer. Willy en Benjamin.

R.Aafjes
21 maart 2022

Zoals altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José
20 maart 2022

Altijd leuk de baas zelf weer eens te zien, alles werd door hem op z'n brommertje keurig op tijd en lekker warm bezorgd....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ottevanger
15 maart 2022

Helemaal top, medewerker Febo belde mij of ik niet de satesaus was vergeten te bestellen bij de berehap. Ik zei dat ik nog een bak satesaus in huis had en bedankte hem voor zijn telefoontje die hij had gedaan had...👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Velting
10 maart 2022

Goed warm en goed te eten ga zo door

hilda
2 maart 2022

bezorger heeft flink gereden want was eindelijk eens lkr warm

Karin
27 februari 2022

Lekkere, warme en krokante kipstukken en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
26 februari 2022

Ik had aangegeven bezorgtijd 20:15 en toen stond de bezorger al om 19:30 voor de deur. Mazzel dat we eerder thuis waren.

HARRY LUNENBURG
21 februari 2022

Helemaal TOP

R.Aafjes
17 februari 2022

Prima en goede bezorging was netjes en op tijd .

x
15 februari 2022
Anton Huijssteden de Wit
2 februari 2022

Bij de laatste 3 bestellingen, vragen we of er op de doosjes van de burgers erop te schrijven met welke burgers in de doosjes zitten, helaas wordt dit NIET gedaan, is er een mogelijkheid dat er stickertjes op de doosjes geplakt kunnen worden zodat het makkelijker is om de juiste burgers bij de juiste personen terecht komt???

Nikki Wester
1 februari 2022

In een kwartiertje bezorgd en lekker gegeten, helemaal top!

Velting
29 januari 2022

Helemaal goed

brinkman
23 januari 2022
Willy van Biezen
23 januari 2022
M. Limb
19 januari 2022
hilda
18 januari 2022

de bezorger was netjes door te vermelden dat de milkshake wat lekte..nou..dat was meer als beetje..vond het ook lauw..ben het niet gewend van jullie

ROBERT Aafjes
18 januari 2022

Eten was goed anders bestellen wij niet en bezorging was netjes en op tijd

Huisman
12 januari 2022

Helaas een kroket en mayonaise vergeten bij de bestelling... Maar het was zo koud buiten dat ik niet heb gebeld. De service is altijd top, de vriendelijkheid van de 'baas' is altijd top... Dus kan een keer gebeuren..

C.Bootsman
9 januari 2022

Top kwaliteit en op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea
8 januari 2022
hilda
2 januari 2021

het duurde echt heel lang voor het kwam,.maar was heerlijk

Purnima
31 december 2021

Helaas waren dit keer de patatjes niet zo lekker dan ik gewend was van Febo ze waren een beetje aan de droge kant.

Rob
22 december 2021
Velting
22 december 2021

Ga zo door

Martin
15 december 2021

Prima

Molenbroek
10 december 2021

Altijd lekker!😋

Martha
9 december 2021
Dj nieland
3 december 2021

Ik had gevraagd het in ieder geval voor een bepaalde tijd het eten te ontvangen en is ook netje op tijd gebracht. En altijd met de goede FEBO kwaliteit

hilda
14 november 2021
F. Snoeks
14 november 2021

De kwaliteit van het eten was op zich prima, maar in plaats van de 2 frikadellen speciaal met curry-saus die we besteld hadden kregen we 2 frikandellen speciaal met ketchup. Dat was bijzonder teleurstellend. Dit is ons niet eerder voorgekomen bij bestellingen bij de FEBO. Erg jammer.

Velting
11 november 2021

Ga zo door

Willy van Biezen
6 november 2021

Helemaal oké!

Marc van Osenbruggen
5 november 2021

Was weer heerlijk! Lekker krokante patat

brinkman
4 november 2021
Velting
30 oktober 2021

Ga zo lekker door goed warm en lekker

N.
28 oktober 2021

Perfect, alles heet vers en lekker knapperig. De bezorger heel aardig ook die verdiend 5* enige minpunt is dat de wachttijd erg lang is (1'5 uur,)

Wolterink
26 oktober 2021
Ray Mond
24 oktober 2021
ISM Helms
23 oktober 2021

Heerlijke friet, jammer dat de vitaaltjes op waren. Zou fijn zijn als er wat meer vegan dingen zouden zijn. Verder prima heel vriendelijk personeel.

hilda
19 oktober 2021
Willy van Biezen
18 oktober 2021
Willy van Biezen
12 oktober 2021

Was heel lekker! En prima op tijd. Alles in goede staat. Dank jullie wel. Fijne werkdag morgen... Willy en Benjamin.

hilda
12 oktober 2021

1 dingetje vergeten maar kan gebeuren

CHEUNG
10 oktober 2021
R.Aafjes
4 oktober 2021
M Deliën
2 oktober 2021

Frikandellen keken wel niet gaar te zijn, zagen er bleekjes uit. Patat te zout en te slap, niet zoals ik van de Febo gewend ben.

Justin
30 september 2021

Patat vies en slap snacks verbrand Niet gewend van de FEBO

Willy van Biezen
29 september 2021
Andre
27 september 2021

vlot bezorgd

Marian
17 september 2021
Willy van Biezen
15 september 2021

Keurig op tijd en alles goed.

Martha
14 september 2021

De bezorger was er om 17.05 en ik had besteld voor 17.45. Niet iedereen was al thuis om te eten. Dus volgende keer graag op de tijd letten.

Ans
10 september 2021

Het is nu voor de tweede keer dat we een uur op onze bestelling hebben gewacht.

Rikst
9 september 2021

Eten was heel vers, goede temperatuur, vriendelijke bezorger en bezorgtijd was exact volgens het geschatte tijdstip.

hilda
9 september 2021

zo heerlijk eten!

Willy van Biezen
3 september 2021

Portie patat was te snel te koud om nog verder opgegeten te worden. Bijna koude patat is armoede. Wie heeft op het ogenblik de leiding bij Febo?

R schut
27 augustus 2021

Snelle levering, lekker warm Vriendelijke bezorger

femke
26 augustus 2021
Willy van Biezen
25 augustus 2021

Nee; hier wordt geen eer mee gescoord! De fritessaus ontbrak, betaal ik dus 1 euro voor, zal ik ook wel weer niet terugkrijgen - net als een tijdje terug met de tomaat op de burger (die tomaat die onzichtbaar was - maar dat geld houden jullie wel, niet terug gekregen). Portie frites per persoon nog geen eens 140 gram, vaak is het 160, 165 en zelfs (de vorige keer!) 170 gram per persoon. De kroketten: de buitenkant zag er viezig uit en mijn kroket zelfs zo erg dat ik hem gedemonteerd heb. We hadden wel 2 x mosterd, maar we eten onze kroket puur. Dus dat was onnodig. Het enige goede was dat het allemaal warm genoeg was om rustig op te eten. Mijn burger was nog warm; en die eet ik meestal het laatst. 't Werd wél keurig op tijd bezorgd! Dus wel een pluim voor deze jongeman.

Justin
22 augustus 2021

De patat was vet en slap en de snacks waren ook vet lijkt wel oud frituur vet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willy van Biezen
21 augustus 2021

We zijn blij met jullie!

Willy van Biezen
18 augustus 2021

Fijne dag! Ook van Benjamin!

Kitty
9 augustus 2021

Besteld en binnen 15 minuten werd het bezorgd, het was nog heet dus erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.A.J. Snoeks
7 augustus 2021

Lekker, ruim voldoende en precies op tijd. TOP.

Willy van Biezen
7 augustus 2021

We vonden het heel leuk om de baas weer te zien. Het eten was weer heerlijk. Fijn na het zware werk wat we te doen hebben; door de tegenvallende tijd van de renovatie.

Marlies
6 augustus 2021

erg slechte bezorger, spreekt niet goed engels EN nederlands. kon IKEA niet vinden...

José
2 augustus 2021

Mooi op tijd, de extra doorgebakken patatjes en de rest ontvangen,👍🏼

brinkman
2 augustus 2021
hilda
25 juli 2021

het eten was niet warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.Prins
25 juli 2021

Hoi...patat besteld zonder zout...en ja toch zout er op....dus hup in de vuilnisbak...en het stond nog op de bon...geen zout....voor de rest een verbetering dat alles.goed heet aan kwam....klasse

Robin
23 juli 2021

Erg lekker. Had alleen mayonaise erbij gekocht, maar die zat er niet bij. Verder erg lekker

Fleur
18 juli 2021

Gewoon de beste

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cristl
18 juli 2021

Weer geen mosterd lijkt wel of hij er op zit, als mijn zoon of vriend belt het zelfde van af nu geen bestelling meer van dit adres

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berkhof
18 juli 2021
R.Aafjes
15 juli 2021

Ga zo verder ben te vreden

Willy van Biezen
15 juli 2021

Was weer oké, toppie! Groetjes van Willy en Benjamin.

Velting
15 juli 2021

Prima mooi op tijd en goed heet het eten

Willy van Biezen
5 juli 2021

Ik had bij de vorige bestelling geen tomaat bij mijn Grillburgers. Krijg ik dat geld nog terug? 1,20 euro? Ik had hier al melding van gemaakt. Maar ik heb geen reactie gehad. Ik wordt er niet vrolijk van dat het tegenwoordig kennelijk van zowat iedereen de gewoonte is om berichten niet te beantwoorden.

Gauk
5 juli 2021

Zeer netjes op tijd en goed warm alles goed bezig👍

brinkman
3 juli 2021

zoo lkr en snel bezorgd!

Velting
2 juli 2021

Geen

F.A.J. Snoeks
1 juli 2021

Prima eten exact op tijd. TOP......

Jessica
27 juni 2021

Het was weer heerlijk bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjaak Vonk
27 juni 2021
Willy van Biezen
27 juni 2021

Bijna goed! We wilden dit keer tomaat op ons broodje burger, maar de tomaat zat er niet bij dus horen we het geld terug te krijgen: 1 euro en 20 cent, s.v.p. Verder was alles superlekker weer!

Anoniem
23 juni 2021

Was weer erg lekker zoals altijd, duurde alleen wel een tijdje maar was nog binnen de aangegeven bezorgtijd.

Nel
22 juni 2021

Jammer dat je geen link hebt om een fooi te kunnen overmaken.

Pluut
21 juni 2021

Was allemaal prima , mooi op tijd bezorgd .. en warm 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hilda
19 juni 2021

heerlijke patat!en een vrolijke bezorger!

Gonny
12 juni 2021
Desiree
12 juni 2021

Eten was lekker

Binder
12 juni 2021

Prima op tijd en warm

hilda
8 juni 2021
MB
29 mei 2021

Wauw! Supersnelle bezorging! Vertrouwde Febo kwaliteit. Alles goed warm en ook de milkshakes precies goed en apart verpakt. Top!

V rusev
28 mei 2021
Chaniago
27 mei 2021

Wij vinden het ontzettend vervelend dat de bezorging elke keer tussen 20 - 30 te laat komt. Ook als we het via Uber bestellen, dan komt het ook te laat. Record wachttijd voor een bestelling was 55 minuten.

Nel d’HANE
27 mei 2021
Ellen Commandeur
20 mei 2021

Vriendelijke bezorger en alles nog goed warm. Top

Frans Apon
15 mei 2021

Snelle bezorging. Eten was prima.

Jenny
14 mei 2021

Alles was lekker warm vlug bezorgd aardige bezorger kan het iedereen aan raden om on-line bij de febo te bestellen

Tom
13 mei 2021

Niets op aan te merken. Lekker gesnackt.

Willy van Biezen
13 mei 2021

't Was weer superlekker en dit keer de kroketten helemaal gaaf aangekomen, gelukkig....

Krista
7 mei 2021

Ik heb net vernomen dat een goede vriend van mij die gisteren bij mij at en kip heeft gegeten voedselvergiftiging heeft opgelopen, daar moeten jullie echt op gaan letten. Hij is bij ds arts geweest en had veel moeten braken. Ik kom als het goed is zondag langs om dit met de eigenaar aldaar over te hebben. Ik hoop iig wel op een feedback hierover? Mijn eten was wel goed! Met vriendelijke groet, Krista

Karin
1 mei 2021

Snelle service. Lekker eten. Patat goed warm!

José
30 april 2021

Altijd lekker, en mooi op tijd bezorgd 👍🏼

Hoogeveen
28 april 2021
Willy van Biezen
28 april 2021

Het was de 2e keer dat de kroketten de reis niet hadden overleeft. Vorige keer was er 1 gesneuveld, nu allebei. Misschien is het handig ze beter beschermd te verpakken? In een beker of doosje met papier omwikkeld? Het was wel allemaal lekker!

Ikke
9 april 2021

Top!!!

Willy van Biezen
8 april 2021

Was weer super, bedankt!

PeterPrins
5 april 2021

Na tig bestellingen was het deze keer niet goed helaas....patat niet door gebakken was nog rauw....hamburger zag er niet uit en koud....speciaaltje was ook niet lekker...dus hup alles in de vuilmisbak en elders nog eten besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V.T.
4 april 2021

Alle producten omgevallen en vespreid in de tas. Dozen van de snackbox helemaal ingedeukt en open. Slappe patat, leeggelopen bitterballen. Bovendien geen mayonaise geleverd, wel voor betaald..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nel
27 maart 2021

Altijd netjes op tijd bezorgt. En ja altijd goed

Willy van Biezen
16 maart 2021

Ja, dat was weer heel lekker, dank jullie wel!

Jung
12 maart 2021
maria
11 maart 2021

Het is en zal altijd moeilijk blijven om frieten lekker knapperig af te leveren. De rest van de bestelling was erg goed!

Pascalle
7 maart 2021

Zeer goed. Netjes gebracht en was heerlijk warm nog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
7 maart 2021

Eten was gewoon oke wat je van febo verwachten kunt. Ik bestelde op febo site en koos voor ophalen, dan is het jammer dat je een min. Bedrag van 12.50 moet bestellen. Dat is erg veel als je alleen besteld

Joyce
4 maart 2021

Supersnelle bezorging en alles nog warm en krokant.

Willy van Biezen
3 maart 2021

't Was weer super, bedankt - ook de vega burger was top! Mijn zoon Benjamin en ik zijn blij met Febo Schalkwijk. Lekker makkelijk op onze dinsdag avond.

Mieke doornbos
2 maart 2021

alles prima en snel.

C Bootsman
28 februari 2021
Cobi van Marsbergen
28 februari 2021

Supersnel geleverd wat fijn was omdat ik nog naar huis (Gelderland) moest rijden wat ik ook vermeld had. Prima kwaliteit. Aardige bezorger.

Willy van Biezen
23 februari 2021

Superlekker! Bedankt

Hmvanlunenburg
23 februari 2021

Helemaal top

Jamie
12 februari 2021

Bezorger was er op de afgesproken tijd. Eten was vers en knapperig!

Dex Takken
9 februari 2021

Top! Dikke 10

M.doornbos.
26 januari 2021

Prima

Willy van Biezen
20 januari 2021

Benjamin en ik hebben weer genoten van de maaltijd!

Ottevanger
14 januari 2021

Helemaal tevreden...

Willy van Biezen
9 januari 2021

Benjamin en ik hebben in deze moeilijke tijden ons een maaltijd van Febo 'kado' gedaan, omdat de kok in huis - Benjamin - ook wel eens rust mag hebben. We vonden het alle keren heel lekker en zijn blij dat makkelijk eten niet altijd een magnetronmaaltijd hoeft te zijn. Dank jullie wel en veel plezier samen en in het werk. Groetjes van Benjamin en Willy.

Anne
7 januari 2021

Jammer alleen dat de fooi in de app niet naar de bezorger gaat. Volgende keer cash dus.

Anna
28 december 2020

misschien is het een optie om de berehap met iets dunnere ui ringen te maken , dit waren echt hompen ui die niet eens volledig gaar waren. voor de rest was het super snel en lekker ! oh en de beker ijs zou best iets voller mogen voor die prijs ... :) succes in deze rare tijd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin klees
20 december 2020

Vriendelijke jongeman

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dal
19 december 2020

Fijne bezorger en het eten was lekker warm

Anoniem
18 december 2020

Bezorging 25 minuten te laat en producten waren bijna koud